Шийдвэр+ Once Upon A Time 1-р хэсэг

hjk

зиа би энгэж шийдлээ хаххаха би ч гэсэн анхныхаа зохиомжыг хог дээр гаргамааргүй байна тийм болхор Огт Төсөөлөөгүй Амьдарлаа үргэлжлүүлнэ гэхдээ хэсэг хугцааны дараа амлаж байна тэгээд шинэ зохоимжоо бас бичээд баргал зэрэг явна шинэ зохиомжоо Once Upon A Time гэж нэрллээ гол дүрд  чи сэүн каи бусад дүрүүдийг зохиомж дундаас мэдэж аваарай бас өгүүлэгт SNSD-гийн насууд өөрчилсөн байгаа шүүү

-Өглөө-

би:ёооооооооооох хөглөрч хэвтэсээр байтал маргааш хичээлтэй дэлгүүр гарж хэдэн юм авна

Босоод хувцасаа өмсөөд гарлаа. Нэг л гоё өдөр байна миний орох гэж байгаа сургууль бол ордон л гэсэн үг нийт дөчин хэдэн хичээлээс мэрэгжилийн хичээлээ сонгоод л болоо гэхдээ их сургууль биш гээд боддоо зүгээрл ахлах сургууль тэнд мэдээж баян айлын хүүхдүүд байж л байгаа зиндаа баян ядуугын ялгаа гэж ээ бурхан минь тэнгэрт хүн амьтаны нүдэнд өртөхгүй төгсчих юмсан би тэтэглэгээр орсон тэд нарт бол хүн биш харагдаж байвал их юм. Ийм юм бодож явсаар бичиг хэрэгийн дэлгүүр дээр ирлээ ороод хэрэгтэй хэдэн юмаа аваад гарав. Гэнэт нэг сонин юм намайг дагуулад гүйлээ би гараа тавиулах гэж оролдсон ч дийлсэнгүй араас бас хүмүүс хөөгөөд ямар чөтгөр нь вэ ашгүй нэг булан руу ороод царайгын харах гэсэн малгай өмссөн болохоор харагдсангүй нөгөө хүмүүс ойрттол тэр намайг гэнэт үнсчихлээ энэ юуууу вэээ?!!! аааааааааааааа нөгөө хүмүүс нь өнгөрөөд явлаа. Тэр ч болиод

каи: нүүрийг минь хаасанд баярлалаа
би: муу гаж донтон *хөл рүү нь өшиглөх*
каи: *хөлөө бариад* яаааааааая
Би ууртайн араггүй нь зөрөн явлаа. нөгөө хүмүүс тэрийг хайгаад явж байхаар нь хаана байгаан хэлээд өглөө мухахах хохь чин эээээ

-Каи талаас-

Яааааааааая өвдөж байна  гэнэт хамгаалагч нар ирлэээ аааааааш яаж мэддэг байна тэр муу хөгийн охин л яг зугтах гэж байсан чинь гарцаа байхгүй

хамгаалагч: ноёнтон та маргааш хичээлдээ яван явталаа бид нартай байна
би: галзуурах нь тэр охинтой таарах л юм бол?!!
Гэртээ эргэж ирлээ. Энэ газрыг үзэн ядаж байна хурдхан эндээс яваад өгөх юмсан
хамгаалагч:  ээж тань таныг дуудаж байна. Би ч дуртай дургүй очив. Намайг ороход ээж ширээн дээрээ цай уугад тайван сууж байлаа яаж хүн ийм байж болдог байна аа
Ээж: суугаач цай уух уу? үйлчилэгчээ
Би: хэрэггүй ээ  би сургуульдаа явна харин нэг болзолтой сургуулийн бүх сурагчидын дотуур байранд амьдарх ёстой үгүй бол би огт явахгүй
Ээж: чи миний ажилыг заадаг болсон уу за яахав ойлголоо гэхдээ чи ганц ч таслахгүй багш нарыг халахгүй голч дүн чинь 70 аас дээш байвал шүү тэгвэл яахав болж байна
Би: энэ гэрээс явж л байвал хамаа алга болж байна
Ээж: маргааш хичээлтэй юм аа бэлд

-Миний талаас-

би гэртээ ороод сайхан усанд ороод унтлаа. Өмнөх явдалаа таг мартаад одоо маргаашийн хичээл чухал байна ямархуу өдөр болох бол гэж бодсоод орондоо ороод тас
-Өглөө-

Өчигдөр  эрт унтсан  болхоор ядах юмгүй бослоо. Усанд ороод дүрэмт хувцасаа өмсөөд цүнхээ бэлдээд гарлаа гадаанаас такси байрлаа очих газараа хэлтэл

жолооч: пөөөөөөх танай сургууль төлбөр хэдэв?
би: мэдэхгүй ээ би шинээр шилжиж ирсэн
жолооч: тэгээд чи төлбөрөө хийгээгүй юм уу?
би: шалгалтанд тэнцээд орж байгаан
жолооч: мундаг юм аа тэнд чинь жолооч нар нь машины хаалга онгойлгоод л аймар лаг баян айлын хүүхдүүд сурдаг зиндаа гэж аймар баян биш хүүхдүүдийг нэлээн дэрлэхдэг гэж сонссон чамд зүгээр үү
би: тэрийг одоо л…….
жолооч: өөө ах нь баахан хэрэгүй юм яричихлаа уучлаарай ахых нь такси хар байгаа биз чиний хаалга онгойлгож өгнө баян айлын охин шиг л харагдана
би: ххэ баярллаа

Сургууль дээр иртэл хэн ч алга би эрт ирчихэжээ энэ тэрүүгээр явж байгаад нээх гоё суудал олов. Хүн нээх ирдэггүй бололтой чихэвчээ зүүгээд сандал дээр нь хэвтэлээ унтчихаж гэнэт нээх халуун салхи нүүрэнд мэдрэгдэн юу вэ! гээд нүдээ нээтэл нэг эрэгтэй надруу цоо ширтэж байна ааааааа шууд цохиод авлаа яанааа хацараас нь цус гарж байна яанаа
???: Яанаа цус алив *надаас холдоод хацараа барих*
би: уучлаарай би гэнэт цочоод *цүнхээ ухаад шарахны лент авж өгөх* май
??: баярлалаа *наатал даан ч буруу газар аа*
би: чи нөгөө буруу газар аа алив *татах* ингээд за болчихлоо   *хонх дугарах*
Ааааш яаанааа хоцорлоо (гүйлэээ анхны өдрөө л биш шүү за байз надад 2-104 хаалга)

-Ангид-

Бэкхён:яаааааг хоцрох гэж байна

жэссика: яагаад хайраа чи хамгийн сүүлд 9 гэж мсж бичээл унтаа биздээ
бэкхён: харин тэгсийн тэгээд бүүүр нэг юм мартаад болдоггүй юу мартлаа гэж бодооол хэвтээд 5 цаг болоод сандаггүй тэгээл 7 гэж сэрүүлэг дугараал саналааа
жэссика: тэгээд юу мартаад байсан байна?
бэкхён: харин өглөө эрт хичээлтэйгээ мартаад
тэён: өөөөөөөөөөөө чи тэгнэ тэр *юри ангид орж ирэх*

юри: тэён ааа би унтмаар байна гэхдээ хичээл гээд унтаж чадахгүй нээ 1 цагаан лонх 2 цагаан хонь 3 алаг үнээ нисдэг яст мэлхий McDonalds өмнө нь өөрсдийн гэсэн фрэмтэй байсан хэээээээээё макарина *ширээн дээр унтах* багш орж ирэх (ангийн багш чинь дунхэ)
багш: за хүүхдүүдээ та нарт хэдэн зүйл хэлмээр байна тэр хэн унтаад байгаан?
юна: юри багш ааа
багш: яагаад? наадахаа сэрээ
ссони: хөөрхий амьтан амьдарлын эрхээр өчигдөр шоудаж хөөрхийдөө
багш: өөөөөөөө энэ үргэлжлүүлсэн юм байхдаа
юна: айн та хамт байсан юм уу?
багш: байсааан байсан *юри дээр очих* квон юри босооч
юри: өөөөөөө яанаа уучлаарай өөө багш аа та өчигдөр энэ хувцастайгаа байсан биз дээ
багш: энэ аймар зэвүүнээ!!!за гэртээ хоноогүй ээ хоноогүй
хюёон: тэгээд хаана хоноов?
багш: төрийн хамгаалтанд хонолоо шд
хюёон: төрийн хамгаалт аа?
багш: эрүүлжүүлэх эрүүлжүүлэх болов уу?
юри: яагаад багш аа та чинь таньдаг машинаа хүүе хаая гээд орилсоор байгаад суугаад яваа биздээ
багш: харин багш нь солиороод эрүүлжүүлэх машинд сууцан байналээ ууг нь өнгөрөөд явсан тэгхээр нь муусайн микро гээд улаан гэрлэн дээр зогсохоор нь хаалга онгойлогсон баахан цагдаа хаалга хаах гэсэн ороод ирээ гэнээ тэгээл
юри: өөөөөөөөөөө
багш: өөө үг ойртож үхэр холдолоо
лае: та малчин юм уу?
багш: аааан за тийм ээ тийн

-миний талаас-

Ангид орсон баахан нүднүүд над дээр цооллооолдоо цооллоо ямар эвгүй юм бэ

багш: өөөө тийн нэрээ манай ангийн шинэ охин шалгалтанд 1 дүгээр байр эзэлсэн өөрийгөө танилцуулаарай
би: сайн байна уу? намайг Хан Нана гэдэг тусалж дэмжиж байгаарай
багш: за чи өөө тэнд каи хажууд суучих каи гараа өргөдөө *каи гараа өргөх*
би:/сайн хартал нөгөө үнсдэг/өөө гаж донтон *бүгд инээх*
1 банди: хаха үнэн үнэн

*/ааааш юу хэлчихвээ одоо яанаа санаадгүй л заза!! Би заасан байранд очоод суулаа доошоо хараал гэнэт хаалга онгойгоод хүүхэд орж ирлээ өө нөгөө би цохисон хүүхэд*
багш: сэүн ээ ч  дандаа заза байрандаа суу *багш гараад явах*
юууууу вээ байран миний хажууд юм уу бас ямар эвгүйн бэ? хэн нэгэн туслаарай ашигүй нэг охин хүрж ирлээ намайг татаж босгоод өөрийн суудал руугаа татаад аваад явчихлаа
юна: намайг юна гэдэг гээд бүх эр эмгүй бүх найзуудаа танилцуулаа дажгүй ааштайн гээч бодож байсанаас
би: яагаад ийм олон хүүхэд байгаан?
юри: ааан эхний цаг болгон нэг ийм юм бүх хүүхдүүд байдаг  багш нар орж ирж ирц бүртэгээл тэгээд л хэлэх зүйлээ хэлээл хүүхдүүд хүсэнээ хийгээл нэг тиймэрхүү
би: аан за *хонх дугарах*
ссони: чамд ямар хичээл байна
би: ямар ч юм байхгүй байна
ссони: азтай юмаа цонхтой цаг гэсэн үг хүссэнээ хийж болно
би: өөөөөө зазза ингээд хүүхдүүд хичээлдээ явдаа харин би нөгөө газартаа очоод дуугаа сонсоод хэвтэлээ гэнэт байж байсан чинь баахан хүүхдүүдийн дуу сонсогдолоо би шүүд нуугдалаа хартал нөгөө каи тэр бас хэдэн хүүхдүүд өө тэр нөгөө үнэн үнэн гээд байсан хүүхэд байна гэнэт каи тэр хүүхэдийг цохиод авлааа
каи: муу новш минь юу юу гэнээ хахаха чи намайг гаж донтой гэж боддог гэл үү *цохих*
1 банди: уучлаарай
каи: наадах аа миний нэрийг хэлж чадахаа болитол нь зод гээд цаашаа алхав би гэж нэг  тэнэг санаадагүй утасаа унгаачихлаа ааааш
каи: чи наана юухийж байгаан?
би: баагаагүй лав ойлгомжтой *түлэхээд гарах*
каи: чи нэрээ шалгалтаню тэнцсэн гэл үү ? чи тэгвэл 4-р хэсэг ядуу хүүхдүүдэд орох юм байна
би: чи 1 уүү бодвол
каи: мэдээж
би: мэдсэн юмаа дүн чинь авах юмгүй байсан юм *явах*
каи: энэ муу чинь хэр удаан тэсэхийг чинь харяа *инээх*
ёооооооё бүүр нэг даварцан юна надруу ирж байна би өөдөөс нь инээлээ
юна: хөөөё гэнэт бүх сурагчидын хуралтай гэнээ алив явяа тэгээд бид 2 очлоо нэг эмэгтэй байна
би: энэ хэн бэ?
тиффани: боа манай менежер өө нэрээ танилций намайг тиффани гэдэг дээд талийн ангид сурдаг энэ сохён бас манай анги бид нар юна этртэй найзууд
сохён: сайн уу?
би: сайн байна уу? Хан Нана гэдэг
боа: за хүүхдүүд ээ тэгэхээр манай сургууль та нарын хүссэн хүлээсэн дотуур байртай болсон бүх сурагчид тэнд амьдрах ёстой эцэг эхчүүд бүгд зөвшөөрсөн өнөөдөр гэхэд бүгд нүүж орно дүрмүүд өрөөний чинь хаалган дээр байгаа түүнийг дагаж мөрдөх ёстой шүү бас одоо та нарийн өрөөний дугаарыг хэлнэ
би: юууууу вэээээ арайчдэээ зазза одоо өнгөрсөн Хан Нана 208 тоот
хюёон: нана чи яагаад эрчүүдийн тасагт байгаан
би: Айн???
хюёон: 200 гаар эхэлсэн бол эрчүүдийн тасагдаа
би:юу би асуучаад ирий
боа: за энгээд өнөөдрийн дотор шүү
би: уучлаарай би яагаад 208 тоотод байгаан
боа: за байз нэрээ тийм байна хамтарагчгүй юм байна аан нэг охинд өрөө дутаад байхаар нь чамайг тийшээ оруулцан *явах*
би: тэгээд би яах болж байна *гэнэт каи ирэх*
каи: 208 гэл үү? 2лаа хөршүүд юм байна *wink*

ххахаххахаха за нэг иймэрхүү тэгээд саналаа хэлээрэй бас хэнийг эсрэг тал болгох вээ ??? санаа оаоогоо хэлээрэй уншисанл бл сэтгэгдэл үлдээгээрэй тэгвэл би буур урамшаад бичээд байна шүү дэээ баярллааааа алдаа байвал уучлаарай

6 comments

Хариулт үлдээх

