Once Upon A Time 2-р хэсэг

large

боа: за байз нэрээ тийм байна хамтарагчгүй юм байна аан нэг охинд өрөө дутаад байхаар нь чамайг тийшээ оруулцан *явах*
би: тэгээд би яах болж байна *гэнэт каи ирэх*
каи: 208 гэл үү? 2лаа хөршүүд юм байна *wink*
би:ааааааааааааааааааааааааа
каи: *амын дарах* хөөөөш чимээгүй байгаач заза хөршөө дараа уулзий *явах*
би: арайчдээээ цусан тээгэлдээд үхээсэй ёооооооё  *юри ирэх*
юри: юу гэж байна? тэндээ амьдар гэж байна уу?
би: *толгойгоо дохих*
юри: заза алив явяа их завсарлагаа явж юм идий бид 2 хоол идэхээр явлаа хоолоо аваад нөгөө хэдтэй хамт суулаа юри надад бүх юмыг тайлбарлаж өгнө гэсэн
юри: за тэгэхлээр хаанаас эхлэх вэ? ааан тийн сургуульд EXO гэдэг 6 хөвгүүнтэй нэг тийм бүлгэм байгаа бүгд 1-р зэрэглэл тэнь сууж байна гээд бүгдийн танилцуулаа нөгөө надад цохиулсан бандийг сэүн гэдэг юм байна
би: 1-р зэрэглэл ээ ?
ссони: энэ сургуульд хүүхдүүдийг 4 хуваан 1-р зэрэглэл гэдэг нь өв залгамжилагч хүүхдүүд тэд нар аймар ааштай хүүхдүүд ч байгаа дажгүй ааштай хүүхдүүд ч байгаа жишээн  тиффани сохён 2лаа өв залгамжилагч бас дээд талийн анги бид нараас түрүүлэд сургуульд орцон хахах аймар хөгшин харагдаж байгаа биз
тиффани: хөөөш харин 2-р зэрэглэл нь улс төр ч ерөнхий сайдуудын хүүхдүүд яаг ссони,таён,юна шиг
би: за тэгээд
тэён: 3-р зэрэглэл нь дуучин, модел, захирал биш ч дээгүүр албн тушаалтай хүмүүсйн хүүхдүүд
би: тэгвэл би 4-р зэрэглэл байхан шалгалтанд тэнцэж орсон над шиг хүүхдүүд нээх удаан тэвчидэггүй байх
сохён: ухаантай юм аа гэхдээ чам шиг хүүхдүүд одоо 3хан л байгаа
би: ммм гэхдээ та нар тэр EXO той сайн харицаатай юм шиг санагдасан
хюён: жэссика тэдны бэкхёнтай үерэхдэг бас бүгд тийм ч муухай ааштай биш каи л жоохон дэндүүлэд байдаг ууган их сайхан сэтгэлтэйлдээ
би: хахххаххахахаххах ямар юмныхан сайхан сэтгэл хажуудан тэгвэл Бинладин энхийн цагаан тагтаа *хонх дуугарах*
тифф: нана чамд юу байна?
би: надад одоо тоо байна
юна: өөөө надтай хамт за 2лаа явяа    ( бид 2 явлаа юна гэнэт)

юна:каиаар оролдоод хэрэггүй шүү тэр бид нарын найз ч уйдсан үедээ хүнээр ч тоголж чадна сургуулийн захирал бол ээж нь өрөөс нь дээгүүр гарсан хүмүүсыг заза чи ороод ойлгох байх
бид 2 тооны ангид ороод хамт суулаа хичээл ч эхэллээ миний дуртай хичээл би бол тоо шуудал ойлоглоо багш нэг бодолог самбар дээр бичээд каиг бод гэлээ
каи: багш аа та муу загаад байгаа болхоор хэн ч юу ч ойлгохгүй байна ойлгоогүй юм чинь яаж бодохын ?
багш: алив хэн нэгэн бодохгүй юм уу? *хэн ч дугарсангүй*
каи: нөгөө мундаг шалгалтаар орж ирсэн хүүхдүүд яасан *надруу харах* миний уур ямар их хүрсэн гээч би шуудал бослоо юна намайг татаж доошоо суулгах гэж оролдсон ч би үнхээр тэвчсэнгүй самбар дээр очоод бүгдийн бодолоо бүүр 3 4 аргаар хүүхдүүдийн нүд нь орой дээрээ гарлаа хахаха би дуусад
би: багш аа 5 дугаар ангийн бодлого өгөөд  гээд каируу харж инээлээ каи гэнэт босоод гараад явлаа хичээл дуусаад явж байтал нэг хүүхэд ирсэн ээ надад нэг юм өглөө онгойлгож үзтэл улаан карт гэсэн юм байна хүүхдүүд бүгд надруу харлаа юри над дээр гүйж ирээд
юри: яанаааа энэ арай дэндэнээ
жэссика: яагаад бүгд нана руу хараад байгаан бурхан минь улаан карт
сохён: каи яаж???
би: юу болоод энгээд сүржигнээд байгаан
юна: одоо чамайг каиаас өвдөг сөхөрж уучлалт гуйх хүртэл огт зүгээр байлгахгүй гэсэн үг
би: хахаххахах өөрийгөө F4 гэж андуурад байгаа юм уу ? заза би явлаа би цонхтой цагтай гээд явлаа хийх зүйлгүй юм чинь нөгөө газраа очно гээд очлоо улаан карт гэнэ үү тэнэг амьтан гэж бодосоор нөгөө сандал дээрээ хэвтээд дуугаа сонсолоо гэнэт миний дээрээс ус асгарлаа бурхан минь хэн бэ? дээшээ хартал хэн ч алга арайчдээ хамаг хувцас уур хүрээд зогсож байтал нөгөө надад цохиулсан хүүхэд над дээр ирээд май гээд нэг цамц өгөөд явлаа би гайхаад аваад (би: хөөөш баярллаа дараа нь мөнгийн өгчихий) гээд үлдэлээ нэрээ нэрийг нь асуухаа мартачихаж заза гэхдээл ааааш юу вэ хамаг юм гэрэлтээд байсан байна шд эээ ингээд хувцасаа солиод багшаас чөлөө аваад гэрлүүгээ явлаа очиж хувцасаа баглаад дотуур байрндаа очоод хамаг зүйлээ эмхэлээ хийх юм олдоггүй тааз ширтээд хэвтэлээ гэнэт нэгэл хачин юм үнэртээд байлаа гайхаад хартал манай өрөө дүүрэн утаа хоолой шууд хорсоод гарах гэсэн болов ч хаалга гацаад онгоохгүй би алчуур аваад амаа дараад суулаа бага багаар амьсгалж чадах аа болиж толгой эргээд нүд бүрэлзэн бурхан минь гэнэт хэн нэгэн хаалга эвдэн орж ирлээ энэ нөгөө сэүн байна намайг аваад коридорт гаргалаа одоол нэг амьсгалж болж байна одоол нэг гайгүй болж байна гээд дээшээ хартал каи миний өөдөөс малтийтал аа инээгэд зогсож байна би юу ч хэлэлгүй каируу хараадал байв каи гэнэт сонин болсон оо өрөөрүүгээ орчихлоо
сэүн: зүгээр үү?
би: зүгээр ээ
сэүн: өрөө чинь одоохондоо ороод хэрэггүй байх алив гаряа гээд намайг дагуулад гарлаа
би: чи EXO  гишүүн байж яагаад надад туслаад байгаан?
сэүн: чи үхчихвэл сүнс чинь энд шингээд бөөн гай
би: зэвүүн амьтан за тийм дээ хоооо тэрийг хардаа Бэе Сүзи амьдрал дээрээ ямар хөөрхөн юм бэ? сэүн рүү хартал тэр сүзиг ширтээд л байв
би: сэүн ээ явчихлаа чи таньдаг юм уу?
сэүн: айн??? ааан үгүй ээ чи өлсөж байна уу? юм идэх үү?
би: үгүй эээ *гэдэс дуугарах* арайчдээ санаа зовмоор юм ааа
сэүн: одоо тэгээд амныхаа үгэнд орох уу? гэдэснийхаа үгэнд орох уу?
би: би харин мөнгөө мартаад гараад ирж
сэүн: би чамайг дааяа
би: дараан мөнгийн 2 нулгалж өгнө бид 2 нэг хоолнй газар ороод хоолоо идчихээд явж байлаа гэнэт баахан эрэгтэй хүмүүс сэүны нэрийг дуудлаа
сэүн: 3 тоолод гүйнэ шүү
би: айн???
сэүн: 1  2   3 гүйгээрэээ аааааааш хоол идсэний дараа гүйгээд араас нөгөө хүмүүс бас хөөгөөд арайчидээ би яагаад дандаа чирүүлэд гүйдэг юм болоо 5 цул байр нь солигодчихлоо гүйсээр багаад ашгүй нэг дотуур байрныхаа хашаанд ороод нэг юм зогослооо
би: ёооооооох сая хэн байсан бэ?
сэүн: нээээх чухал хүмүүс бишээ алив дотуур байрлуугаа ор
би: чи өдөөд байна уу хөрш юм байж
сэүн: хахха нэрээ тийшд май *малгай өгөх*
би: энүүгээр би яахын?
сэүн: одоо орой баахан нүцгэн юмнууд байгаа хармаар байгаа юм уу?
би: үгүүүүүүүүүүү гээд малгай өмсөөд орлоо нэрээл нүцгэн шалдан юмнууд өрөөнийхөө урд ирээд хаалга онгойлогхоос айгаад ширтээд л зогсоод байв гэнэт сэүн өрөөний хаалга онгойлгоод орлоо
би: хөөөш наан чинь
сэүн: зүгээрдээ ороод ир *би орох*каи өрөөндөө алга өнөөдөр тайван унт гээд гараад явлаа би ч заза гээд усанд орчихоод орондоо ороод хэвтэлээ хашир хүн гэж хаширсан хүнийг хэлнэ гэгчээр хажуудаа сарээ халбага хүн цохиод авдаг бүх юм аа тавиад унталаа

-Өглөө-

Нүдээ нээгээд хөдлөх гэсэн хөдөлж болдоггүй биеээ хартал скочтуулцан байна ааааааааааа арайчидээ хичээлээсээ хоцрох нь ээ баахан хөдөлж тийчилж байгаад скочносоо гарлаа нүүр гараа угаагад промоо өмсөөд үсээ янзалаад цүнхээ аваад гүйлээ ашгүй хоцролгүй ирлээ сургуульдаа ортол хүүхдүүд нэг юм нь дээр овоороод зогсож байна гайхаад хартал юууу вэ каи нэг хүүхэдийг шал долоолгож байв би гайхаад юригээс юу болоод байгааг асуутал
юри: харин тэр самбар дээрх *самбар заах* бодлого ямар нэгэн хүүхэд бодох хүртэл шал долоо гэсэн
би: энэ юу нь бодлогын?
хюён: каийн гэрийн даалгавар гэнээ хэрвээ хэн ч гэрийн даалгавар хийхгүй бол үзүүлэх шаардлагагүй харин энэ хүүхэд хийцэн
би: энэ чинь нөгөө шалгалтанд тэнцсэн хүүхэд би шуудал каи дээр очлоо
каи: өөө манай  ухаантан алив хамтдаа шалаа долоо *би дэвтэр шидэх*
би: май наадхаасаа гэрийн даалгавараа хуулж ав толгой муутай амьтан бүх хүүхдүүд каи руу өрөвдсөн харцаар харж шивэр авир хийн би доошоо болоод нөгөө хүүхэдийг босгоод
би: алив бос одоо яв би бодоод өгчихлөө гээд *инээх* явах гэтэл каи миний гарнаас бариад өөрлүүгээ татаад миний нүдрүү үнхээр аймар харлаа миний гар өвдөж салгах гэсэн болов ч дийлсэнгүй
би: тавь өвдөж байна каи барисаар л гэнэт сэүн ирж бид 2ыг салгаад
сэүн: одоо хангалтай гээд намайг дагуулад явлаа бид 2 ыг явж байтал гэнэт каи
каи: одоо Хан Нанатай харицсан хүн болгонд улаан карт өгөх болно сэүн чамд энэ бас хамааралтай шүү сэүн энийг огт тоолгүй намайг дагуулад явлаа бид 2 миний очдог газар очоод сэүн миний гарыг боож өглөө
сэүн: гар чинь хөхөрчихөж өвдөж байна уу?
би: жоохон л уучлаарай надас болоод л чи
сэүн: зүгээр дээ энэ удаа каи арай хэтэрсэн
би: одоо надтай харицаад хэрэгүй байх
сэүн: зүгээрээ надад хүрж огт чадахгүй одоо чамд физик биз дээ би чамайг хүргээд өгий ингээд сэүн намайг физик өрөөнд хүргэж өгөөд явлаа ссони хажуу талд хоосон зай руугаа заасан ч би тэд нарийг надаас болэ бэртээсэй гэж хүсээгүй болхоор юу ч болоогүй юм шиг хажуугар нь өнгөрлөө ссони үнхээр гайхсан харцар надр уу  харлаа би ссонид мсж бичлээ зүгээрдээ хичээл дараа уулзий одоо натай сургууль дээр битгий яриаарай гуйя бусадаа бас хэлээрэй гээд явуулаа ссони миний мсж аваад над руу хараад инээлээ ийм ухаантай намайг олигдог хүмүүсээ дахиж алдмааргүй байна физик дээр хосоор ажилна гэнээ би  ч хэн надтай ажилах вэ дээ гэж бодтол гэнэт нана каи 2 юуууу яаж би багш огт солихгүй эсвэл гарж болно гээд огт нүүр өгсөнгүй ёооох яаж би энэтэй хосоороо суу гэнээ бас намайг каийн хажууд суухад каи юу ч болоогүй юм шиг өөдөөс инээсэн ээ
каи: хамтрагчаа 2лаа хамтдаа сайн хичээе
би: хүн яаж ийм байж болдог байна *хонх дуугарах*
каи: заза хамтрагчаа орой танайд уулзий *явах*
би: яагаад манайд аааааааш ямар үүлийн үрээрээ арайчидээ

зааа жоохон бичихлээ бас инээдтэй хэсэг энд оруулсангүй уучлаарай орой  магадгүй бонус орох байх бас сэтгэгдэлээ сайн бичээрэй  таалгадаж байна уу надад нэг л хол явахгүй байгаа юм шиг санагдаад байхын баярллаааа

7 comments

Хариулт үлдээх

