Once Upon A Time 3-р хэсэг

hjhh

Хичээлээ тараад цагийн ажил хайхаар гарлаа, Энэ аав ээжийн даатгал мөнгө хэзээ нэгэн цагт дуусна тийм болохоор ажил хийх хэрэгтэй.Ажил хайж явсаар нэг кофэ шофд зөөгчөөр орохоор болж маргаашнаас ажлаа эхлэхээр тохирлоо. Өнөөдөр намайг юу хийхийг зааж өглөө орой 8 хүртэл ажилаад тарна өдөр 5 цагт яаг болно гэж бодсоор дотуур байрлуугаа явлаа. Замд тааралдсан рэстораны үүдэнд нь нэг таньдаг  царай хэн бэ? гээд харсан Сэүн зогсож байна Сэүн гээд дуудахын завдалгүй нэг эрэгтэй хүн гарж ирлээ би тэр 2ын ярьж байгааг сонсов
сэүн: ахаа би яагаад гэр бүлийн уулзалтанд ирж болохгүй гэж ?
ах: чи гэр бүлийн нэг биш болхоор одоо яв
сэүн: ах аа би огт хөрөнгө мөнгөнд шунахгүй та айгаад хэрэггүй
ах: би чамаас айна гэж үү? одоо ээж аав 2 чамайг хамгаалж байгаач удахгүй тэгэхээ болино
сэүн: би тэгвэл ээж аавтай уулзчихаад явъя
ах: одоо гэр бүлийн уур амьсгал сайхан байна чи орох хэрэггүй
сэүн: ах аа
ах: би чамд хэлсэн тоголж зугаацаж амьдар гэж мөнгөнд санаа зовох хэрэггүй  *нэг эмэгтэй гарж ирэх*
эмэгтэй : сэүн аа орооч миний хүү
сэүн: ээжээ
ах: ээжээ сэүн одоо сургуульруугаа явах ажилтай одоо явахгүй бол болохгүй
сэүн ээж: тийм үү сэүн аа?
сэүн: аан тийм ээ би явлаа баяртай ээж ээ дараа ирнэ ээ*явах*
Ах нь яагаад ингээд байгаан бол яагаад сэүн ээжтэйгээ ч уулзаж болохгүй юм бол ямар буруу зүйл хийсэн юм бол би баахан асуулт надад гарч ирлээ би юмны ард нуугдаж байсан болхоор сэүн намайг хараагүй харин би сэүн хартал сэтгэл санаа нь үнхээр муу байгаа бололтой би очлоо
би :сэүн аа би нөгөө *сэүн над руу харах*
сэүн: бүгдийг сонсон уу?
би: *толгой дохих*
сэүн: түрүүнээс хойш харж байсан юм бол ирээд аваад явахгүй 1 2 3 гээд хамтаа гүйнэ гэж хэллээ биз дээ *нулимс дуслах*
би: уучлаарай би    юм хэлхийн завдалгүй яваад  өглөө үнхээр хэцүү байгаа бололтой би нэрээ тэнэг юм аа тэрийг хараад л зогсож байдаг арайчдээ аааашшшшш за мэдэхгүй ээ мэдэхгүй надад гомдсон байхдаа надад дандаа тусалдаг шдээ Хан Нана ёооохххххххх гэж бодсоор дотуур байрандаа орлоо одоо би бол лаг дасаж дээ нүцгэн шалдан юм гарж ирвэл нүдээ аниал бүүр сурцан өрөөндөө ороод хувцасаа солчихоод орон дээрээ таван хошуу болоод хэвтэж байтал гэнэт
каи: найзаа хичээлээ хийе
би: хөөөөш чи хаанаас миний өрөөний түлхүүр ханаас?
каи: би бол каи каи чиний хайртай каи
би: яаг бөлжихнээ номоо авчирсан юм уу ?
каи: миний өрөөнд хийе би хүний өрөөнд байх дургүй
би: за маяглаад бай алив хурдал би ядараад байна хурдан дуусгий *каи намайг өргөөд аваад явах*
би: хөөөөөөш тавиачдээ *өрөөнд оруулад тавих*
би: сүртэй шд өдөржин шөнөжин охидийн өрөө сэлгэж гүйдэг юм байж одоо л миний өрөнд байж чадахгүй гэнэ
каи: айннн юу гээд байгаан бэ?
би: аааааааааааааааан за хичээлээ хийе бид 2 бараг 2 цаг хичээл хийлээ сунаж үхэхнээ ядаж байхад энэ нэг юм хичээлдээ аймар муу энд заагад тэгээд хичээл хийн гэж надад одоо Нобел этр өгмөөр юм хаха
би: хөөөөөш ингэж бодно тэнэгээ *толгой руу ньцохих*
каи: яаааааааая наад толгой чинь охидууд элэх гэж алалцдаг шүү
би: яадаг шүүү ?
каи: аааааан энийг тэгээд энгээд хувиргах юм уу ? аан заза  миний утас гэнэт дугарлаа
би: байна уу өө сухо убба яасан
сухо: нана сэүн гэнэт алга болчихлоо чи хаана байгааг нь мэдэхгүй биз эсвэл таамаглаж байгаа газар ч юм уу?
би: айн түрүүн тааралдад тэгээд явцан хаана байгаагын мэдэхгүй  би энэ хавиар хайя та олвол надад хэлээрэй
сухо: заза *утас аа тавих*
би: би явлаа сэүн алга болчихсон гэнээ би гараад гүйлээ энэ хавиар бүх газар хайлаа алга хаачихсан юм боллоо арай амиа үгүй байхаа би сургууль руу гүйлээ ояоод нэрийн дуудаж баахан хайлаа тэгсн биен тамирьн зааланд сууж байв би очоод хартал нүүр нь шалбарчихсан юм сууж байв
би: яааа сэүн аа зүгээр үү? хэн чамайг ? *сэүн намайг тэвэрэх*
би: сэүнаа
сэүн: удахгүй удахгүй болхоор энгээд жоохон байчих би ямар хэцүү байгаагын ойлгосон болхоор чимээгүйл байлаа хэсэг хугацааны дараа тэр намайг тэврэхээ болилоо
би: зүгээр үү гайгүй болсон уу?
сэүн: мхнм *над руу харах* чиний гадуур хувцас чинь хаана байгаан?
би. аан нөгөө яараад тэглээч тийм ч хүйтэн биш байна
сэүн: май энийг өмс надад цамцаа нөмрүүлээ бид 2 юм ярисаар дотуур байрандаа ирлээ би өрөөндөө ороод гэнэт каиг санлаа өрөөгийн тогштол юу дугарсангүй заза унтчихаж гэж бодоод өрөөндөө ороод нам унталаа
-Каи талаас-

Нана: айн түрүүн тааралдад тэгээд явцан хаана байгаагын мэдэхгүй  би энэ хавиар хайя та олвол надад хэлээрэй
сухо: заза *утас аа тавих*

Нана: би явлаа сэүн алга болчихсон гэнээ нана гараад гүйлээ үгүй жүүхүн хүүхэд байгаа биш сүртэй шд гэхдээ би яагаад уур хүрээд хардаад байгаач юм шиг каи болилдоо гэхдээ яах бол гэж бодогдоод араас нь дагалаа дагаж явсаар сургуульруу орж байна би араас нь ортол алга энэ нэг юм ямар хурдан алга болчихвоо хайгаад явж байтал зааланд сэүн тэр 2 тэврэлдээд зогсож байна миний уур гэнэт хүрээд болдог бол нанаг хөтлөөд аваад явмаар санагдалаа би дуугай тэндээс холдоод доод ангийн хүүхэдрүү залгалаа
би: байна уу?
хүүхэд: байна хён юу болсон ?
би: чи ганц зүйл зөв хийгээч яагаад энэ 4-р зэрэглэл хүүхэд одоо хүртэл энд байгаан ?
хүүхэд: хён уучилаарай би маргааш бүгдийг зохицуулан харин нөгөө Нанаг сэүн хён хамгаалад
би: та нар Нанад гарйнхаа үзүүрийг хүргээд үзээрэй ойлгов уу?
хүүхэд: за хён *утасаа таслах*  би яагаад түүнийг хамгаалад байгаан боллоо ааааааашшшшшшшшш галзуурах нь ээ
-Миний талаас-

Би өглөө босдог шиг ээ босоод сургуульдаа явлаа очтол юри өөдөөс гүйж ирээд

юри: Нана сайхан амарсан уу?
Би: хөөөөё надтай яриж болох юм уу ?
юри: заааассссс ямар хамаатайн
би: *инээх* жэссика уйлаад ирж байна
юри: яасан бэ?
жэссика: энэ бэкхён нэг охинтой мсжлээд байна
юри: ямар зэвүүн сүүён байсан бол нэрээ амар байхгүй юу за маргааш ирлээдээ
би: сүүён гэж нөгөө хийл тоголдог уу?
юри: тххх манай тэр бүгдийн базна шд ар ар ар ар ар ар
би: хурдан уулзах юмсан заза сика битий уйлаа юу гэхийн сонсоё
-Ангид EXO-

чанёл: хүүүүүш наад царай зүс чинь яацын?

бэкхён: харин сикатай муудалцаад намайг тоохгүй байна өө нүүнатай мсж бичиж байсан харцан
сухо: заза ямар хамаатайн

Чөтгөр шүгэлсэн түүнийг март

нулимсаа аричаад надруу нэг хар

тэр чамд хайргүй  чи түүнд дургүй

наашаа суугад үүнийг тогтоо

найран дундаа өөрийгөө согтоо

амжилтыг чи чанага атагваас аяандаа чамд сөгдөх болно
чанёл: жалам хар номер нэг бренд
сухо: хөөөөе хөөөөе хүн дуулаж байхад юун жалам хар реклам бэ?
дио: манай бэкхён сикатай үерэхээс өмнө галзуу барын аманд  гараа хийхээс буцахгүй байлаа
чанёл: харин энэ хүчээ одоо  Геропиннаас л авж байна даа
сухо: арайчдэээ за за явяа *бүгд гарах*

-Миний талаас-

Хичээлдээ ороод байдагаараал мэдэх ч үгүй охид муухай харахаас бусад нь бол дажигүй шүү завсарлагаа болоод хоол идэхээр явлаа юри юна бүгд ажилтай гээд би ганцаараа идэхээр явав хоолоо аваад нэг газар очоод суутал нэг хүүхэд ирсэн ээ

хүүхэд: хөөөөөш наадах чинь миний суудал бос
би: яагаад ? чи чинь нөгөө шалгалтаар орж ирсэн хүүхэд байна шд ээ намайг
хүүхэд: надад чамтай танилцах хүсэл алга хурдан бос
би: юу яагаад би босох ёстой  гэж? гэнэт намайг хэн нэгэн татав
би: сэүн
сэүн: бос гэхэд нь бос гээд намайг аваад явав бид 2 гадагшаа гарлаа
-Гадаа-

би: яагаад би босох ёстой гэж ?

сэүн: тэрийг хардаа хуруугаараа заах манай хоолны газар том цонхтой болхоор бүх юм харагдаж байв тэр хүүхэд дээр каи хүрж ирээд хоолыг асгуулж шоолж инээж байв яагаад гэдэгийн баргал мэдэж байна төлбөр төлдөггүй болхоор бас тэр суудал дээр 4-р зэрэглэлийн хүүхдүүд суудаг суудал юм байна би тэвчилгүй очих гэтэл сэүн намайг татаад
сэүн: битгий заримдаа хэрэггүй зүйлд оролцоод хэрэггүй
би: гэхдээ
сэүн: бас өөрийгөө битгий гэмтээ гуйя би юу ч хэлж чадсангүй сэүнийг ширтээд л байв ээж аав гэлэнмаа багш нар нас барсаны дараа надад санаа тавих хүнгүй хэцүү байсан харин одоо ….. гэнэт сэүн надруу хараад
сэүн: хөөөш буруугаар битий ойлгоод бай би одоо хөл бөмбөгийн бэлтгэлтэй хамт явах уу?
би: хөөөөөш би юу гэж бодсон гэж би явахгүй ээ би номын сан орлоо
сэүн: зазза тэгвэл би явлаа *явах* би араас нь хараад үлдэв би номын санд баахан сууж байгаад нойлын өрөөнд орлоо намайг орход хэдэн охидууд байж байв би юу ч тоосонгүй гэнэт нэг охин
сүжон: хөөөөөөш чи ямар болоод каи сэүн ахтай харьцаад байгаан  *би юу ч ярисангүй*
хёожин: хөөөш чамтай яриад байхад чи дуугараач *би зүгээрл гараа угаагад гарах гэтэл*
сүжон:  хахаха аав ээжийн хайрыг үзээгүй болхоор сэтэгцын өвчтэй болчиж би үнхээр тэвчсэн ээж аавыг ярихад би шуудал очоод
би: юу гэнээ би бусдыг нь тэвчин харин энийг тэвчихгүйн
хёожин: тэгээд үнэн л биз дээ ээж аавын хайрыг үзээгүй чинь би худалаа яриад байна уу? би шуудал үсдэлээ бид 2 шалан дээр ойрлолдож бөөн юм болж байхыг хүүхдүүд  тойрж зогосоод харж байв бид 2ыг салгах биш харин ч бооцоо тавиж орилолдон дэмжин каи бид 2 дээр гүйж ирээд салгалаа
каи: нана чи зүгээр үү би юу ч дугарсангүй
хёожин: убба наадах чинь өөрөө эхэлсэн шдээ гэнэт нэг охин
охин: нана чиний хөлнөөс би хөлөө хартал цул цус болсон байлаа каи доошоо суугад миний хөлийг арчиж өгөв
би: бос
каи: сорив үлдчихэнэ
би: бос
каи: зүгээр зогсож бай
би: босооооооч *орилох* чи энэ бүгдийг эхлүүлсэн чиний буруу *уйлах*
сэүн: Нана зүгээр үү *хөлрүү харах* чиний хөл алив явяа дагуулад явах
каи: ааааааааааааа *орилох*
сухо: алив та нар яв* бүх хүүхдүүдийг явуулах* дио каиг дагуулад яв

сэүн бид 2 гадаа гараад саадан дээр очлоо би сэүн тэврээд үхтэлээ уйлаа

би: би ээж аавыгаа санаад байна надаас болж үхсэн бол яах уу би асан гэж энгжэ зовох ёстой гэж *уйлах* сэүн миний нурууг зөөлхөн элээд
сэүн: тайвшир
би: надад хэн ч байхгүй надад хэцүү байна
сэүн: намайг *өөдөөсөө харуулад*  би чиний хажууд байна би чамайг хамгаална
харин одоо уйлахаа боль чи царай муутай харагдаад байна *нулимс арчаад*
би: *инээгэд* баярллаа сэүн ээ
-Сэүн талаас-

Бэлтгэл ээ дуусад явж байтал нана орилох шиг болов би гүйгээд очтол нана хёожинтой зодолдсон бололтой хөлнөөё нь цус урсаад байв би түүнийг дагуулад явлаа

нана: би ээж аавыгаа санаад байна надаас болж үхсэн бол яах уу би асан гэж энгжэ зовох ёстой гэж *уйлах* нанаг уйлаж байхыг хархаар зүрхэнд хадаас хадаж байгаа мэт өвдөж санаа зовоод үүрд хажуудан байж хамгаалмаар энэ хөөрхөн нүднээс нь нулимс гаргахаар уур хүрж хүнээс харамлаж  би нана-д бага багаар дуралж байна би жоохон холдохоор санаж  үхэх гээд гэхдээ би үнэнийг хэлвэл яах бол үүрд орихоод явчихвал яах вэ ээж аавынхаа үхэлд өөрийгөө буруутгах болгонд би яах ёстойгоо мэдэхээ болино  би арыг зөөлхөн элээд
би: тайвшир
нана: надад хэн ч байхгүй надад хэцүү байна
би: намайг *өөдөөсөө харуулад*  би чиний хажууд байна би чамайг хамгаална
харин одоо уйлахаа боль чи царай муутай харагдаад байна *нулимс арчаад*
нана: *инээгэд* баярллаа сэүн ээ

жооохон болоод байна уучлаарай бас сэтгэгдэлээ бичээрэй баярллаа

10 comments

Хариулт үлдээх

