Once Upon A Time 5-р хэсэг Бонус

Untitled

каи: багшаа сая нана охинтой зодолдоод нөгөө охин уйлаад явчихлаа

дунхэ багш: өөөө нана чи шитгэл дахиад авмаар байгаа юм уу ?муу золиг чинь
каи: эртээд цонх угааж байгаад зугтасан одоо арай хүнд шийтгэл өг
дунхэ багш:за тэгвэл нана аялалд явахгүй шүү
би: каи чи намайг чирээд яваа биз дээ *гэнэт ангид сэүн орж ирээд*
сэүн: иймэрхүү шийтгэл өгж болохгүй санагдахын багш аа ?
каи: чиний оролцох хэрэг биш
сэүн: багшид хов зөөгөд өөрийгөө хэдэн настай гэж бодоов
би: ёоооооооё хэрүүлийн бузар туслаа багшаа би цонхоо уугая  надад одоо хичээл байхгүй
дунхэ багш:за за за яасан ч яахав
би: за *каи сэүн 2ын дундуур гарах* жоохон хүүхдүүд биш дээ гэдэг нь би цэвэрлэгч эгч дээр очоод цонх угаах бүх зүйл аваад чихэвчээ зүүгэд цонхоо угааж эхэллээ цонхоо угааж байтал каи сэүн 2 цонхны нөгөө талаас хараад ширтээд л байв ууган эхэндээ зүгээр байсан чинь сүүлдээ хацар улайгаад нэгэл бишээ утасан дээрээ *Та 2 ирж туслаач * гэж бичээд харуултал толгойгоо сэгсэр ч байна энэ 2 бүүр даварцан би уурлаад огт харахгүй цонхоо угаатал овоо ирсэн ээ туслав 3 лаа болхоор хурдан дусалаа угааж байхдаа бид 3 огт юм яриагүй аймар эвгүй 3лаа л бодолд ороод л угаагад дусагчихаж одоо сэүн бид 2 хамт хичээлтэй болхоор каи түрүүлэд явлаа
би: баярллаа ямар ч үйлдэл үзүүлсэнгүй хмммм муухай ааштай гахай сэүн бид 2  юм аа хураачихаад ангируугаа орлоо ангид ороод би өөр тийшээ суух гэсэн сэүн намайг татаад хамт суулаа хамт суугаад дэвтэр номоо гараглаа гэнэт сэүн надад нэг цаас өглөө би хариу бичээд сэүн бичээд бид 2 баахан тэгэж юм бичилцэлээ
сэүн: өнөөдөр хамт гадуур гаряа
би: би цагийн ажилтай дараа болий
сэүн: үгүй заавал өнөөдөр
би: зүрүүд би аймжихгүй
сэүн: чи намайг дандаа өөрөөсөө гэж бичиж байтал багш ирээд авлаа бид 2 ичиж үхэх шахалаа ёоооооё арайчдээ
багш :ангийхандаа уншиж өгий  юу гэнэв ээ сайн уу 2 лаа одоо хичээл дуусгаад арийн амбаарт уулзаад нэг хөл бөмбөг үзий гэнэ үү
бид 2 :багш аааа
би: тэгэж бичээгүй шдээ *хонх дуугарах*
багш: за тараж болно харин та 2 дараагийн хичээл дээр салаж сууна шүү
бид 2: за гээд гарлаа ёоооооооооооё санаа зовмоор юм бэ яаж
сэүн: чамаас болж байгаан зүгээр л зөвшөөрчихгүй
би: би ажилтай намайг тэжээх хүн байхгүй
сэүн *дотороо*: надад хэлэх үг байхгүй боллоо яагаад гэвэл надаас болоод би зүгээрл яваад өглөө
би: чи зүгээр л яваад өгж байгаа юм уу? зазза надад л амар биз гээд би хоолны заал явлаа ортол хэдхэн хүн байна яагаад юм бол одоол анх удаа хоол харж байгаа юм шиг дайрдагдаа яагаад алга байна бүүр юна юри охидууд ч алга энд нэг учиг байна энд нэг юм болоод байна даа би гараад явж байтал сургуулийн үүдэнд бөөн ойрлолдоон  гайхаад хартал юри юна 2  ч байна очоод
би: энд юу болоод байгаан?
юна: сүзи ирж байна гэнээ
би: гарын үсэгээ өгөх гэж үү?
юри: үгүй ээ энд сурдаг байсан шд түр зур чөлөө авчихсан байсын
би: аан гэнэт нэг хар машин ирж сүжи буулаа хөөрхөн юм аа хүүхдүүд шаваад бөөн юм болов би арай гэж тэндээс гараад хажуу тийшээ хартал каи урд нь сэүн ард нь 2 лаа чихэвчээ сонсчихсон ирж байлаа сүжи шууд тэр 2 дээр гүйж очоод тэвэрлээ миний ам ангайгаад хартал 2лаа тийм ч сайнгүй харагдаж байлаа
би: энэ 2ыг таньдаг юм уу?
юри: энэ 2 чинь сүжид нэг зэрэг дуралаад сайн болж байсан булаацалдаад бөөн юм болсон одоо бол сайн найзууд юи шиг байнлээ сайн мэдэхгүй ээ
би: ааааан *хонх дуугарлаа* хүүхдүүд ч анги ангидаа ороод сүжи тэр 2ыг дагуулаад явлаа би шкафнаасаа номоо авий гээд  тийшээгээ алхаж байтал нэг түлхүүрийн осоор байна сайн хартал нөгөө нөгөө осолд ороод эмнэлэгт байхад ийм оосортой хүн миний хажууд ирээд уучлалт гуйгаад явсан энэ хүн миний ээж аав яасаныг мэдэж байгаа бас энэ сургуульд байна хэн байж болох вэ? би хэзээ ч ээж аавыгаа гэнэтын осолд орсон гэж итэгдэггүй хэзээ ч би энэ хүнийг заавал олох хэрэгтэй би оосорыг  цүнхэндээ хийгээд номоо аваад хичээлдээ орлоо хичээл байдаг шигээл дууслаа би шууд л ажилруугаа явлаа би очоод 1 цаг гаруй ажиллаа гэнэт сэүн орж ирээд
сэүн: нэг халуун сүү авая
би: чи энд юу хийж яваан хурдан яв аа
сэүн: үйлчилүүлэгч ээ хөөлөө гээд захиралд чинь хэлэн шүү
би :зэвүүн гахай заза  нэг гэзар очоод суу удахгүй захиалга аваад очно
сэүн: за *нэг газар суух* би сүүгийн өглөө сэүн юу ч хэлэхгүй аваад дуу сонсолоо би ч ажилаа үргэлжилүүлээ тарах цаг боллоо хувцасаа өмсөөд сэүн явцан байх гэсэн ширээ дэрэлээд унтаж байлаа би сэрээх гэсэн боловч тэр төгс царайгын ширтээд л зогсоод байв хөөөш хөөөш нана юу ярийд байгаан бэ сэргэ сэргэ яасан ч болохгүй яасан ч шүү  гэнэт намайг сэүн татаад би доошоо суугаад сэүн ширээн дээрээ хэвтсэн чигээрээ бид 2 баахан өөд өөдөөсөө харлаа түүнийг харахаар зүрх хурдан хурдан цохиолоод байна

сэүн: чи ямар муу охин гэдэг ээ мэдэх үү ? би анх удаал охиныг ингэж хүлээж байна

би: тэгээд *ээрэх* сэүн намайг өөрлүүгээ татаад сэүн яаг үг хэлэх гэж байтал хаалга онгойлоо
сэүн: хаацан шдээ *орилох*
эмэгтэй: бид 2-т хүртэл үү?? сэүн бид 2 гайхаад арагшаа харлаа
сэүн: сүзи
би: каи та 2 энд
сүзи: орох газар олдоггүй гэрэл асаалтай байхаар нь ороод ирлээ та 2т саад болчихсон уу?
сэүн: саад болчихлоо манайх одоо хаасан болхоор одоо гар?
сүзи: чи намайг бүх юманд буруутагсаар л байгаа юм уу? сэүн юу ч дуугарсангүй
сүзи: хммм заза каи явах уу?
каи:нана чи хэзээ харихын ?
сэүн: санаа зоволтгүй би хамт явна
сүзи: нэрээ 2лаа танилцаагүй юм байна 2лаа танилций сүжи *гараа сунгах*
би: аан Хан Нана *гар барих*
сүжи: танилцасандаа таатай байна бид 2ын байр солигдчихож
би: айн?
сүжи: юу ч бишээ дараа уулзий явая каи тэр 2 гараад явах би кафе хаагаад сэүн бид 2 дотуур байрлуугаа алахлаа
сэүн: бүх зүйлийг асуумаар байна уу ?
би: чи хэлвэл
сэүн: каи бид 2 сүзид хайртай болсон сүзи ч тэрийг мэддэг бид 2 түүний төлөө дандаа өрсөлддөг сүзи янз бүрийн юм асууна гуйна бид 2 огт тэрийг нь тоодогүй байлаа яагаад гэвэл бид 2 сүзид үнхээр хайртай байсан нэг өдөр аах гэртэй хайртай бүсгүйгээ авчиран гэсэн тэр бүсгүй нь сүзи байсан сүзи намайг март гэж хэлсэн трайне болсон болхоор үерхэж болохгүй гэсэн болхоор ахаас салсан ах надаас болсон гэж бодоод надтай үргэлж муудалцаж тэмцэн болж өгвөл гэр бүлээс холдуулана би ахыгаа хүндэлдэг хэзээ ч өөдөөс нь хэрэлдэж үзээгүй

4 comments

Хариулт үлдээх

