Once Upon Time 4-р хэсэг

djfh

Сэүн шууд байрлуугаа явая гэсэнлдээ даанч би зөвшөөрөөгүй иймхэн юмнаас болоод хичээл таслах хэрэгүй хэнийч доор орохгүйн тулд хичээж сайн ажилд орж сайхан амьдрах хэрэгтэй сэүн миен тамиртай гээд яваад өгсөн харин би хичээлдээ юу ч болоогүй юм шиг орлоо орсон чинь юна юри 2 зүгээр үү? гэсэн харцаар надруу харлаа би толгойгоо дохиод нэг ширээн дээр суулаа хичээл эхлээд 5 минут дараа каи орж ирлээ царайн авх юмгүй муухай харсаар орж ирээд миний урд суулаа би түрүүн арайл дэндүүлчих шиг болсон уучлаарай гэж цаасан дээр бичээд ширээрүүн шидлээ каи нэг юм бичээд надруу шидлээ би онгойлгоод унштал миний 5 хүсэл биелүүл гэцэн байв энэ нэрээ заза энэ юу гуйвал гэж бодоод OK гээд бичээд явуулаа хичээл байдаг шигээ ороод л дууслаа би цүнхэндээ юм хум аа янзалаад хувцас солих өрөөнд хувцасаа солчихоод гарах гэтэл хёожин гээд байсан тэр охин 4 5 юм дагуулад ирэв
би: холв би гармаар байна
хёожин: би тэр олон хүний нүдэнд ичгүүртэй үлдсэн одоо хариугаа авна
би: хөөөөш наад хиймэл юмнууд чинь тэсэхгүй байх
хёожин: хөөөөөш хэний юуг хуурамч гээд байгаан тэглээч энэ чинь ардчилсан орон
би: за чамтайл улс төр ярих дутаж гэндээ алив холд
сүжон: хөөөөш *намайг түлхээд унгаалаа* гэнэт юри болон охидууд орж ирээд юна намайг босгоод
хюён: чи яагаад найз дэрлэхээд байгаан бэ? чи ганнамын галзуу хюён  гэж сонсон уу?
хёожин: чи тэгвэл хан мөрөний халгай хёожин гэж сонсон уу?
хюён: гарах уу ?
хёожин:  гарая *гадаа гарах*
хюён: гарах уу ?
хёожин:  гарая
юна: гадаа байна
хюён: гарах уу ?
хёожин:  гарая
юна: гадаа байна
хёожин: та нар нээрээ илүүл байсан за юу дуугай байж байхгүй
юна: энэ хүнийг өмгөөлж хамгаалах хүн байдын
дунхэ багш: хөөөөш хөөш хөөш манай юна мэрэгжилээ сонгоод хамгаалагч болох юм уу?
юна: үгүй ээ багш аа *хёожин инээх*
дунхэ багш: за хёожин хан мөрөнд яадаг яадаг гэнээ заза охидууд захирал багш мэдээгүй болж надад баригдсан их юм сургууль бүх цонх дуусга явна шүү
бүгд: эээээ багш ааа бид нар шууд ажилдаа орлоо мэдээж хэрүүлтэй хурдан дуусгад хариж амрах минь
-EXO талаас-
чанёл: хөөш хөөш сая хёожин нана 2 над дээр зодолдоод  нана чинь нэг гартаа хуйван бариад нөгөө гартаа шалны мод бариал 5 см уу 10 см уу өөрөө сонго гээл тэгсэн   хёожин нэг гэртаа шүүр нөгөө гартаа тосгуур байраал сургууль тойроод гүйцэн тэгээл номын сангын урд ирсэн чинь юна гарж ирээл та 2 хэнийг булаалцалдаад байгаан бэ? гэсэн царайлаг  чанёл уббаг булаалцалдаж байна гэсэн миний чанёлыг уу гэж тэнэгтдэг байна шд охидууд алалцаад хэцүү юм өөө би яагаад төрцийн та нар яагаад төрцийн
бэкхён: би лав нүдээ анилаа
чанёл: та нар надад итгэхгүй байгаа юм уу нээрээ

Сухо: худалч хүний нэрээ олоон гэж тэд маргалдаад зогсож байхад нь дунхэ багш болиулсан гэсэн одоо шитгүүлэд зогсож байгаа

-Каи-

Намайг хичээлээ дуусгад гарж байтал Нана цонх угаагад зогсож байв би шууд  л очоод чирээд явлаа нана: хөөөөш би шийтгэлтэй байгаа шдэээ
би: надад хамаагүй ээ
хёожин: убба убба
нана: юри тусалаарай
юри: явчихаад ир эээ баяртай
нана: айн гэхдэээл *дагуулад гарах*
хёожин: ааааашшшшшшш убба яаж
тэён: царайгаа нэг толинд хардагч болоосой алив уугаа уугаа дээшээ доошоо дээшээ доошооо
-Гадаа-

нана: заза хамт явяа харин гар тавичих *гар тавих* нана: тэгээд хаашаа явахын би өлсөөд байна юм идий
би:би өлсөөд байна юм идий
нана: заза явцагаая *явах* би араас нь хараад инээлээ яаж ийм эрч хүчтэй байдаг байна аа
нана: явахгүй юм уу?
би: заза явлаа бид 2 нэг жижигхэн мухлагт ороод хоол идлээ нана ханан дээр нана каи нана 2 энд байв гэж бичихлээ иймхэн зүйл нь хүртэл сэтгэл хөдлөгөөд би яах ёстой юм бол оо? хоол идэж дуусаад нана парк орохгүй үхэх юм байна гээд үгэлээд байхаар нь бид 2 парк орхоор явлаа нана паркп оронгуутаа үсэрч дэвэхцээд сүүд нана ганцаараа хамаг тоглоом дээр суулаа би багаасаал парк тоглоомоос айдаг байсан болхоор огт суусангүй харин нана алсйн харагч дээр хамт суу гэж шалгаасаар байгаад хамт суулаа би өндөрөөс үнхээр их айдаг хамаг биеээ байраад хамаг хөлс цудаж байхыг харсан нана миний гарнаас бариад инээлээ би ч тайвшираад нэг мэдсэн буух боллоо би энэ гарийг үнхээр тавихыг хүсэхгүй байна гэвч… орой болсон болхоор бид 2 дотуур байрлуугаа явлаа  яагаад ч юм хурдан ирчихлээ нана юу ч болоогүй юм шиг өрөөндөө орчихлоо хмммммм муу зэвүүн охин яаж каиг ийм болгодог байна аа ямар ч охин мисс дуучин хэнч чадагүй байхад ааашшш галзуурах нь ээ
-Миний талаас-

каитай үнхээр сайхан байлаа ингэж зугаалаагүй удаж би үнхээр жаргалтай байлаа үнхээр жаргалтай байсан болхоор каид баярллаа сайхан амараарай гэж хэлэлхээ мартаад хаалга онгойлогтол аль хэдийн явчихаж би ч буцааж өрөөндөө ороод хичээлээ хийгээд унталаа
-Өглөө-

Би эрт босоод хичээлдээ явлаа басл хүүхэдгүй одооноос цагаа харж байж босохгүй бол дандаа эрт ирээд уйтгартай юм аа нөгөөл газараа очиж суулаа – 1 цагийн дараа  ангид-

бэкхён: каи надад туслалдаа би жэссикатай нийлмээр байна
каи: тэр чинь өнгөрсөн тэрийг хардаа *жэссикаруу заах* жэссика утасаар нэг хүнд хайртай шүү гэ хэлэд каи шууд босоод  жэссика дээр очоод
бэкхён: жэссика чи надтай харицахаа болиод 7 хонож байж найз банди олцон юм уу ?
жэссика: юу хэн ? саяных манай аав шдээ
каи: хөөөөш за чи өчигдөр сургуулийн урд талийн сафед нэг хүнтэй хамт сууж байсан биздээ
жэссика: наачин чанёл бэкхёныг уучилаач гэж гуйсын
бэкхён: каи чи байж байлдаа
каи: зазаза тэгвэл чи өчигдөр нэг саарал хувцастай ардаа security гээд бичцэн бандитай явж байсан биздээ
жэссика: арайчидээ наачин хамгаалагч  ах хоооё
каи: айн манай пром чинь *промоо харах* өөө улаан юм байна шд
бэкхён:чи яв яв
жэссика: *уйлах* чи намайг найзтайгаа нийлж дэрэлхээд байхдаа яадаг юм
бэкхён: уучлаарай хайраа *тэврэх*
жэссика:заза уучилаа хайртай шүү бэкхён аа
каи: гашуун байна гашуун байна
жэссика:1 2
каи: за явлаа явлаа дахиад нэг хэдэн жил амьдрахаа бодий
жэссика:3
каи: явлаааа *явах*
-Гадаа-

босоод харсан хичээл орход дахиад 20 оод минут үлдсэн байна ааааааш буцаад унтах гээд хэвтсэн хэдэн охидуу ирээд над дээр будаг асгав би болиулах гэсэн боловч  хүчтэй шүршигчээр цацаад байв аманд ороод байсан болхоор арагшаа хараад арай гэж зогосоод эргээд хартал өндөг өөдөөс аваад шидчихлээ бурхан минь хувцас гэж аймар болцон 2 мутант биетэй охидууд ирсэн ээ намайг бариад хёожин намайг алагдалаа би буцаад цохих гэсэн ч тэр 2 мутант биетэй 2 юмыг дийлсэнгүй
хёожин: чи манай сургуулийс яв үгүй бол энэ эхлэл нь шүү
би чиний дураар одоо би гарах уу?
хёожин: юу гэнээ чи яаг алагдах гэж байтал каи гараас бариад
каи: тавь нөгөө 2 охинруу хэлхэд тэр 2 намайг тавилаа
каи: чи нанаг оролдохоо боль дахиж оролдоод үзээрэй
хёожин: убба та түүнд улаан карт өгсөн би түүнийг биелүүлж байна яагаад түүнийг хамгаалад байгаан?
каи:  чиний тэр дуртай улаан картыг чинь чамд өгчихөн шүү сэүн гэнэт гарж ирээд
сэүн: тэгвэл яагаад хамгаалад байгаан
каи: би нанад хайртай болхоор
би: каи одоо болно
сэүн: нана чи алийн сонгохын
би: за та 2 болилдоо одоо бүгд таряа хёожин аа дараа үргэжлүүлий би сэүнийг дагуулад явлаа
хёожин: каи убба та харж байгаа биз дээ та тэрнийг хамгаалсан ч нана сэүнийг л дагана
каи: ам аа тат *явах*
би сэүн тагуулад нэг газар очлоо
би: яагаад  бүх юмыг дордуулад байгаан бэ би хэнээр ч өөрийгөө хамгаалуулмаргүй байна
сэүн: чи тэнэг юм уу? тэр охидууд чамд юу ч хийж чадна
би: тиймээ би тэнэг би чамд төвөг удмааргүй байна
сэүн: харин чи өөрийгөө аюултай байдалд оруулж байгаа чинь намайг галзууруулах гээд байна чамайг бэртэх болгонд уур хүрээд байна
би: сэүн ээ
сэүн: асуултанд хариул
би: ямар асуулт
сэүн: каи бид 2ын алийн сонгохын *хонх дуугарах*
би: өө хонх би хоцорж болохгүй явлаа би шуудл гүйгээд нойл ороод нүрээ угаагад хувцасны өрөөнд орж худцасаа солилоо би ганцал зүйл бодож байлаа
би ХЭНИЙГ нь СОНГОХ бол????? галзуурах нь ээ нана тэр 2 зүгээр л намайг хамгаалах гэсэн тийм биз дээ гэхдээ каи хэлсэн үг зүгээр л юу ч болоогүй юм шигл байя гэж бодоод худжасаа солиод ангидаа орлоо одоо ангид нөгөө ангйин  цаг болж байгаа болхоор намайг огт тоосонгүй би бариндаа суулаа сэүн каи 2 ирээгүй байлаа арай зодолдож байгаа юм биш биз дээ за юу гэж дээ
тэён: промоо яацын?
би: аан нөгөө урцан
бүгд: ааан дахиад
ссони:дахиад  улаан картаас болоод муухай болгочихож гэж бодолоо шд
би: үгүй эээ (би та нарт хүртэл гай болмооргүй байна бас санааг нь зовооморгүй байна худала хэлсэнд уучилаарай охидуудаа) *багш орж ирэх*
дунхэ багш: за хүүхдүүд ээ дараа долоо хоногт аялалд явах юм байна сухо ангийн дарга явах явахгүй хүүхдүүдийн жагсаалт гарагаарай
сухо: за
дунхэ багш: аан бас энэ захирал энэ аялалыг эвээн тэтгэ эцэг эхтэй ярилцана гэсэн шүү за ингээд болоо

за алдаа байвал уучилаарай ёстой их Ракияа хонгор минь задтай болхоороо засаарай алдаа за хүмүүсээ сэтгэгдэлээ бичээрэй одоо хурдан хурдан оруулад явна

2 comments

Хариулт үлдээх

