Once Upon Time 6-р хэсэг

ххрөахө

би: ммм  сэүн: би тэнэг байгаа биз *инээх*
би: чи угаасаа тэнэг
сэүн: хөөөөөөөш кинон дээр хэзээ тэгж байсын
би: хөөөөш 2лаа жинхэн амьдрал дээр байна чи бас хичээлээ хийхгүй кино үзээд мөрөөдөд суудаг юм уу?
сэүн: үгүүүү за хурдан явяа дараад байна
би: хахахха дулаахан байхад чи тэгдэг юм уу?
сэүн: үгүй эээ
Ингэж бид 2 баахан юм яриж инээлдэж  үнхээр сайхан шөнө байсан  бид 2 байрандаа ирээд өрөө өрөөөрүүгээ орлоо би ч яахав хийдэг хийдэн зүйлээ хийгээд унталаа гэнэт утас дуугарлаа
би: байна уу?
хүн: сайн байна уу? цагдаагий газараас яриж байна аа Ким Жонгин гэдэг хүн олон нийтийн газар танхайрсанаас болоод одоо цагдаагын газар байна та ирж авахгүй юу
би: би тийм хүн тайнихгүй эээээ *утасаа таслах* гэнэт бодоод байсан чинь энэ каи байна шд ядаж байхад эндээс аймар хол газар баригдсан байхын хувцасаа шууд өмсөөд гарлаа жижүүр багш унтаж байсан болхоор сэмхээн гараад такси байраад цагдаагын газар ирлээ каи тэнд сууж байна би очоод
би: уучилаарай би каиыг батлан таалтанд гаргах гэсэн юм аа
цагдаа: заза энийг бөглөөд өгчих
би: за *хуудас авах* каи надруу огт харсангүй би ч заза гэж бодоод хуудас бөглөөд өглөө
би: май уучлаарай яаг яасан юм бол?
цагдаа: ууган хүн хамгаалсан даанч уураа барихгүйл ийм юм болчихсон юм шиг байна за одоо явж болно
би: баярллаа *цагдаагын газраас гарах*
би: хөөөөш нашаа харахгүй юм уу? огт хариу хэлэхгүй доошоо хараад л байв би шууд хүчээр дээшээ харуулаа яанаа нүүр нь аймар болчихож
би: яанаа нүүр чинь *хүрэх*
каи: яая
би: яанаа өвдөж байна уу? чи хэнийг хамгаалсын
каи: хэн ч бишээ
би: заза алив явая би очоод шарахыг чинь цэвэрлэж өгий
каи: за би хамаг мөнгөөбатлан даалтанд өгцөн болхоор такси байрхад мөнгө хүрсэнгүй тэгээд яадын сайхан нийтийн тээвэрээр явалаа миний нойр аймар хүрээд байн байн нүд анилдаад унтчих гээд байв гэнэт каи миний толгой мөрөн дээрээ хэвтүүлээд
каи: жоохон унтаад ав ирэхээрээ би чамайг сэрээе
би: за *инээх* би удалгүй мөрөн дээр нь тухтайн араггүй унтаад өглөө
-Каи талаас-

Нанаг л дуудахгүй бол бусад нь ээжид хэлчих юм шиг санагдаад би нанагийн дугаарыг цагдаад хэллээ удалгүй нана орж ирээд бичиг бөгөлөө би нанаруу харж чадахгүй байлаа ийм нүүр царайтай байж яаж харахын санаа зовоод  нана бөгөлж дуусад бид 2 цагдаагын газраас гараад нана шууд миний нүүрийг дээшээ болгоод харлаа нана ч бөөн асуулт асуулаа би алинд нь ч хариулсангүй яаж хариулах юм бэ? юу гэж хэллэхын залуус сүзиг оролдоод байхаар нь би зодчихсон юм аа тэгээд цагдаагын газараас сүзигийн менежер ирээд авсан харин намайг балтан даалтанд гаргасан гэдэг баригдвал тэр нь бөөн синсац болно сүзид муу гэхээр нь үлдээд унтаж байсан чамайг 4 буудал авчирж ирсэн юм аа гэх юм уу? нана ийшээ ирэх гэж хамаг мөнгөө өгөөд үлдсэнийн цагдаад өгсөн болхоор бид – автобусааар явлаа цагын ажил хийгээл бас хичээлдээ яваад ядарсан бололтой унтах гээд толгойгоо дохиод байв надад эвгүй санагдаад түүний толгой мөрөн дээрээ хэвтүүлэд унтаад ав гэж хэлтэл инээгэд тухтайн арагүй унталаа надаас санаа зовоод үгүй зүгээрээ гэхбайхдаа гэж бодож байтал ийм хариу авсандаа баярллаа бас гэмшилээ бодоод байсан би их тэнэг юм аа дахийл хууртчихлаа намайг балтан даалтанд гаргасаныг хэн мэдвэл гэж харин менежер нь сүзигээс салахгүй гай болно гэж бодоод тэгсэнийг одоо л ойлоглоо түүнийг сүзи мэдэж байсан гэхдээ юу ч хэлээгүй би нанаруу хархад гэнэт зүрх хурдан цохилж хамтдаа байгаагаа бодо баярлла би нанагийн гараас атгаад  би:баярллаа нана би чамд дуралсан бололтой
– Миний талаас –

каи намйг сэрээгээд  бид 2 автобуснаасаа бугаад дотуур байрлуугаа  алахлаа дотуур байрндаа чимээгүйхэн гэтэж ороод каи өрөөрүү орох гэсэн хаалга нь онгойдоггүй би эхлээд каиг албаар ингээд байна гэд өөрөө үзтэл нэрээээсээ онгойхгүй байлаа  каи: чи өрөөндөө ороод амар би засдарчин дуудчихлаа
би: муу худалч чи энд суух гэж байж тэглээч хүүхдүүд наад царайг чинь харчихвал ээжид чинь хэлчих нь ядаж наад царайгаа явзалчихаад наанаа суу манай өрөөнд ороод ир гээл би каи дагуулад өрөөндөө оруулаа
би: чи минй орон дээр сууж бай би эмнэлэгын хайрцагаа аваад ирий
каи: за би хүрж ирээд заи нүүрийн янзалж өглөө аймар их шарах
каи: баярллаа
би: битгий хөдөлөөд бай
каи: хүн баярллаа гэж байхад
би: за болчихлоо баярласан бол мөнгөө төл
каи: аййййн
би: гэж хэлвэл чи аййн гэх байсандаа *нуруун дээр нь цохих*
каи: яаая
би: нуруу чинь яасын *гарлуугаа харах* цус цус алив *каиг эргүүлж харах*  наад нуруу чинь
каи: зүгээрээ
би: битгий хөдөл жоохон өвдөх байх нуруундан шил орчихсон байна энэ яасан юм боллоо би нуруундан боолт хийж өгөөд
би: чи надад хэлэхгүй тэр хүйтэн хана налаад хэвтэх байсан уу?
каи: нөгөө
би: энд хоноо миний хүн чанар татаад байна цус алдвал чиний наад нуруу чинь бүүр өвдөн
каи: би тэгвэл шал нь дээр унтчихын
би: нуруу чинь өвдөн чи орон дээр унт би шал дээр унтчихы надад илүү хөнжил байгаа
каи: тэгвэл хамт унтая угаасаа тусдаа хөнжил байгаа юм бол
би: чи арайййййй
каи: хөөөш хөөөш би муу зүйл хийхгүй амлая
би: заза тэгвэл
каи бид 2 нэг орон дээр байна гээд боддод бурхан минь ямар эвгүй юм бэ бид 2-т 2ландан эвгүй байсан ч ядараад юн тэр унтаад өглөө сэрүүлэг дуугараад би бослоо хажуу тйишээ хартал хэн ч алга каи өглөө эрт босоод яваад өгчихөж би ч усанд ороод хоол идээд промоо өмсөөд гарлаа өнөөдөр чинь ямар сайхан өдөр вэ? би аймар настиртай алахлаа сургуульруугаа ортол хүүхдүүд над руу хараад байгаа юм шиг санагдалаа би ч гайхаад тосоон ч үгүй гэхдээ сургуульд бүүр орох тусам бүгд л хараад байгаа юм шиг санагдалаа би ч гайхаад явж байтал
хёожин: муу бие ээ үнэлэгч
би: хөөөш одоо арай дэндэн ээ
хёожин: яагаад дэндэн гэж? зураг хөрөгтэйгөө байж байхад яагаад айн??
би: юуууу? гэнэт миний утасанд мсж ирлээ хартал
хүсэн үнээрээ ав гэсэн зурган дээр каи бид 2ын зураг байлаа гэхдээ каиын хэсэгийг бүрзүүлэд огт танигдахгүй байлаа би шоконд орлоо хэн байсан юм болоо хэн хэн? би одоо яах вэ? би би яах вэ?
нэг охин гүйж ирсэн ээ
охин: хөөөш хёожин каи юм хэлнэ гээд бүгдийг нь цуглуулад байна
би бараг юу хэлэх гэж байгааг нд ойлоглоо шуудал тйишээ гүйлээ замд гэнэт сэүн ирээд миний гараас татаад намйг хананд савлаа
сэүн: худалаа биз дээ
би: сэүнээ би явах хэрэгтэй байна би буцаж ирээд тайлбарлая
сэүн: худалаа гэж хэл хэлэээч *орилох*
би:  сэүнээ би явах хэрэгтэй байна би сэүнийг түлхээд гүйлээ
-Төв зааланд-

каи: надад нэг хэлэх юм байна би: каи *орилох* каи иргэж хараад
би: ээж чинь дуудаж байна
каи: би юм хэлэх хэрэгтэй байна одоохон
би: яаг одоо *орилох*
охин: хөөөөөш муу бие ээ үнэлэгч минь
би: гуйя кай намайг ойлгосон бололтой над дээр ирээд намайг дагуулад явлаа

-Гадаа- би: болохгүй ээ чи байсан гэдэг ээ хэлж болохгүй
каи: тэгвэл чи
би: удахгүй бүгд мартчихан тэглээч би чамд улаан картнаас болж бие ээ үнэлсэн гэж хүмүүс ойлгоно бүх зүйл улам дордон байдаг шигээл бай би зүгээр
каи: *намайг тэврэх* уучлаарай үнхээр уучилаарай
сэүн: аааааааан каид чи бие ээ үнэлсэн юм уу?
каи: чи амаа тат
сэүн: Хан Нана хэзээ завандаа арай цагийн хуваарьтай байдаг юм биш биз???
каи. *сэүн заамдах* чи юу ч мэдэхгүй байж
би: болиоч боль

зиа боллоо бас нэг санаа байнаа Нанаг өөрөөр хэлвэл яамайг ганцхан юри гэдэг найзтай болгочих уу? саналаа хэлээрэй бас цаг зав гаргаж уншиж байгаад баярлаа мөн удахгүй огт төсөөлөөгүй амьдралыг бичих болно

11 comments

  1. Hellloooo humuusee adminiihan computerandaa ch yum uu esvel wordpressdeech yum uu minii bichsen buh yum haragdahgui tegsen murtuluu copy hiigeed oor gazar pastlahaar garj ireed baina uugan 7 8 belen baigaa ta nar joohon huleegeerei margaahs bi surguil deereesee postloh geed uzeey hervee bolohgui bol neg arga bodnodoo za manaihaan tevcheertei huleen shuu mun shine dur orj irj baigaa XIXXIXI ^^

Хариулт үлдээх

