Once upon time 7-р хэсэг

өаа

би: хангалттай каи надад чиний тусламж хэрэггүй сэүн чи хэнд итгэхээ өрөө мэд харин ганц зүйл хэлий би чамд итэгдэг *явах*
каи бас явах гэтэл
сэүн: чи яагаад нанад санаа тайваад байгаан? арай чи ?
каи: тийм ээ би Нанад сайн болчихсон юм шиг байна  *явах*
сэүн: тэгвэл би…..
би хүнд муугаа үзүүлэх дургүй би юу ч болоогүй юм шиг явсан ядаж байхад охид маань шинэ хамтлаг байгуулж байгаа гэсэн бүгд трайний байсан гэсэн хахах би тэрийн ч мэдэлгүй удахгүй дэбют хийх гэж байгаа болхоор бүгд 1 сар бараг 2 чөлөө авсан ууган бүх юм бараг бэлэн гэсэн гэхдээл бэлдэх ёстой юм байх оо хамт ярьж инээлдэх хамгаалах хүмүүс үгүй хэцүү юм өөө гэхдээ зүгээрээ энэнээс илүүг даван туулаад л гарсан энэнийг бол даван туулчихана тийм биз дээ Хан Нана ийм юм бодсоор ангидаа ирлээ ангидаа ортол бодсоноос их хүүхэд тооны хичээл дээр сууж байв бараг сул ширээ олдсонгүй би харж харж нэг сул ширээ ангийн хамгийн ард оллоо очоод суух гэтэл ширээгээр дүүрэн хараал сандал дээр нь өндөг помидор есөн бусын юм би ч цүнхнээсээ алчуур гаргаж ирээд арчаад суулаа би аль болох юу ч болоогүй юм шиг суув каи ангид орж ирчихсэн суудал дээрээсээ надруу цоо ширтэж байв би ч огт харахгүйг хичээн багш орж ирж хичээлээ эхэллээ хичээлээ хийж байтал багш гэнэт Хан Нана самбарт гэлээ би ч бүүр тоондоо орчихсон дэвтэрээ байрсаар явж байтал нэг хүүхэд намайг дэгээдээд унгаалаа би аймар азгүй унахдаа хөлөө аймар шалбалаад цус гарэ байв хажууд каи байсан болхоор миний гарнаас бариад намайг босгоход туслах гэхдэн би гараа татлаа каи босж ирээд
каи: наад хөлнөөс чинь цус гараад байна алив эмчрүү явая
би: би зүгээр чи суу
багш: нана чи зүгээр үү? эмчийн өрөөрүү явах уу?
хёожин: ямар сүртэйн бэ ёоооооох наад бодлого бодох юм уу? үгүй юм уу?
би: засвартай нүүрийг чинь дахиад засварт оруулхаас өмнө дуугай бай *самбарлуу явах* багш  хёожиныг би тэгж хэлж байхад юу ч хэлсэнгүй хаха магадгүй миний зөв гэж бодсон байх би самбар дээр очоод бодлогоо бодолоо яваж байхад энэ муу хөл ясан сүртэйн бэ жоохон шалбарчихаад аймар өвдөөд байхын би ч өвдөж байгаач гадна огт юу ч болоогүй юм шиш бодлого бодолооби бодож дуусаад
тайлбарлах санаатай хүүхдүүдрүү хартал бүгд миний хөлрүү харав би гайхаад хартал пөөөөх шил орчихсон юм байхдаа гутал хүртэл цус болчихсон хөлөөр нэг цус би ч юу ч болоогүй юм шиг бодлого тайлбарлаад яаг дуусаж байтал нэг ах орж ирсэн ээ
ах: уучилаарай Ким жонгин (за буруу бичсэн баж магадгүй) таныг захирал дуудаж байна
каи: яах гэж?
ах: яаг одоо гэсэн
каи ч босоод явлаа яах гэж байгаа юм бол арай бид 2ыг тэдчихсэн юм байх даа аааааш тэгсэн бол яанаа одоо өнгөрсөөн яаг бодолд дарагдаад зогсож байтал багш
багш: нана байж бай би захирал өрөө орох хэрэгтэй болчихлоо гээд гарлаа баг гартал бүгд над руу цаас шидэв би юу ч болоогүй юм шиг оногдоол зогсоод байв хонх нэг дуугарж тэд нэг болилоо хүүхдүүд юм хумаа цэгцэлэд бүгд гарлаа над дээр хёожин ирсэн ээ
хёожин: жоохон цус гойжуулчихвал хүүхдүүд өрөвдөөд чамайг өрөвдөхөө болчихоно гэж бодоо юу?
би: би хүнээр өрөвдүүлэх дургуй
хёожин: хахха хэр удаан ингэж хэлэхийг чинь харяа удахгүй намайг өрөвдөөч гээд ирдэг юм *явах* би ч нээх юм бодсонгүй спорт талбай орж энэ шарахаа цэвэрлэе гэж бодоод тийшээ очоод усаар хөлөө норгоод сууж байтал сэүн ирсэн ээ миний хөлийг алчуураар алрчиж өгөв
сэүн: битгий гайхаад бай үзэгдэх орчиноо харж байгаач унэж тусаад би чамд ууртай хэвэрээ байгаа шүү
би: *инээх*
сэүн: өө шил орчихож миний хөлийг амаараа сорож шил гаргаад тос түрэхээд лент наагаад явад өгөд хаха сонин хүүхэд шүү нэг ууралаад нэг сайхан хандаал эмэгтэй байсан бол өдөр болгон юм нь ирдэг хүүхэн шиг аар зан нь өөрчилөгдөөд би ч тэндээс босоод явж байтал утасаа үзтэл байхгүй аааааааш би ангыд утасаа орихчихож буцаад ангидаа очтол каи цонхруу хараад зогсож байна би ууган цочоох гээд очилоо
би: хөөөөш айсан уу *инээх* каи гэнэт намайг тэвэрээд уйлаад байх шиг байв би юу болсоныг нь мэдэхгүй ч асуулгүйгээр зүгээрл тэвэрээд тайвширахыг нь хүлээж байв

-Сэүн талаас-

Өнөөдөр өглөө би Нанагаас хамт болзоонд яваач гэж асууна гээд бөөн баяр болсон юм сургуульд орж ирлээ хүүхдүүд бүгд утасаа хараад зогсож байв би гайхаад зогсож байтал миний утасанд мсж ирлээ би үзтэл миний зүрхрүү гэнэт 10 аад хутаг дүрчих шигл боллоо нана энт нэг эрэгтэй хүнтэй унтаж байгаа зураг байлаа тэр эрэгтэй хүн бүрэлзээд огт харагдахгүй миний бие шатаж уур хүрж одоол нанатай уулзаад юу болоод байгааг асуумаар байлаа гэнэт нана тэр холоос гүйж байгаан харагдалаа би шууд түүний гараас татаад хананд шахлаа хүүхдүүд бүгд каи хэлнэ гэсэн юманд яраад хэн ч байхгүй байлаа би: худалаа биз дээ
нана: сэүнээ би явах хэрэгтэй байна би буцаж ирээд тайлбарлая
би: худалаа гэж хэл хэлэээч *орилох*
нана:  сэүнээ би явах хэрэгтэй байна нана намайг түлхээд гүйлээ би огт итгэж чадахгүй байлаа яаг галзуурах гээд байгаа юм шиг санагдаад гадаа гарж зогослоо гэнэт каи нана 2 ирлээ намайг хараагүй бололтой
Нана: болохгүй ээ чи байсан гэдэг ээ хэлж болохгүй
каи: тэгвэл чи
нана:удахгүй бүгд мартчихан тэглээч би чамд улаан картнаас болж бие ээ үнэлсэн гэж хүмүүс ойлгоно бүх зүйл улам дордон байдаг шигээл бай би зүгээр
каи: *нанаг тэврэх* уучлаарай үнхээр уучилаарай миний сонин болж каи одоо үхтэл нь нүдмээр санагдаж 2дохоо охиноор тоглуулсанаа бодохоор
би: аааааааан каид чи бие ээ үнэлсэн юм уу?
каи: чи амаа тат
би: Хан Нана хэзээ завандаа арай цагийн хуваарьтай байдаг юм биш биз???
каи. *намайг заамдах* чи юу ч мэдэхгүй байж
нана: болиоч боль

Нана: хангалттай каи надад чиний тусламж хэрэггүй сэүн чи хэнд итгэхээ өрөө мэд харин ганц зүйл хэлий би чамд итэгдэг *явах*
каи бас явах гэтэл
би: чи яагаад нанад санаа тайваад байгаан? арай чи ?
каи: тийм ээ би Нанад сайн болчихсон юм шиг байна  *явах*
сэүн: тэгвэл би….. би ч гэсэн сайн бол яах юм бэ би өөрийгөө ямар азгүй амьтан гэдэгээ бодож баахан гадаа зогосож байгаад сургуульруугаа орлоо ороод тооны ангийн хажуугаар өнгөртөл хүүхдүүд нанаруу цаас шидэж байв нанагынхөлнөөс маш их цус гарчихсан юу ч болоогүй юм шиг зогсоно би яаг орох гэж байтал хонх дуугарлаа би хаалга ард нуугдаад нанаг хүлээлээ нана удалгүй гарж ирээд спорт талбайруу яваад арын сандал дээр суугаад хөлөө усаар арчилаа их өвдөж байга бололтой би тэсэлгүй шууд очоод түүний хөлийг арчиж шилийн аваад тос түрхээд л явлаа хамт суумаар байсан ч энэ хөл биенд каи хүрсэн гэж бодохоор уур хүрээд босоод явлаа нана яиний хажууд чинь суухад л зүрх догдолоод байна би яваад хувцас солих өрөөнд хувцасаа солиод ангируугаа явж байтал каи нана 2 ангид тэврэлдээд зогсож байв би нанагын хувьд тоглоом юм уу ? чи намайг нэг өдөр 2 аллаа одоо надад ямар ч хүч алга

заааааааааа энэ хэсэг болчихлоо одоо нөгөө хэсэг нь гарахгүйн ямар хэцүү за маргааш нөгөө хэсэгээ сургуулиасаа явуулчихы ууган тэр хэсэг дээр шайний хүн орж ирээд ууган зазза буруу юм ярих  гэж байна таалгадаж байгаа биздээ мөн огт төсөөлөөгүй амьдрал хагас сайн өдөр хэсэг нь орно тэр бас бужигнуулна хахха за тэгээд сэтэгдэлээ манайхаан

15 comments

Хариулт үлдээх

