Буцаахгүй 8-р хэсэг

Оппа:Гал тавиад үздэг ч юм бил үү? *нүдээ анин ойртох*

Би:*Аймар сандрах* са сахар сахар нэмий….*худлаа инээх*

Оппа:Xаxа заза…. *сахар нэмж өгөх*

Оппа:Нээрээ хөл чинь гайгүй юу?

Би:Зүгээрэээ…яагаачгүй *инээх*

Оппа:Заза ашгүй дээ…Гарцгаах уу?

Би:Хаашаа? *үгүй ээ би дахиж тэр эртний эдлэлэн байшинд н хадагдмааргүй байна ийи ийин хэрэггүй хөлөө зүгээр гэдэг байж*

Оппа:Дугуйгаар зугаалий! *инээмсэглэx*

Би:Аааа юу би одоо…*юун дугуйгаар зугаалах машинаараа зугаалуул эдр вахха…дугуйгаар хөлдөж үxдийн байгааздээ.

Оппа:Явяаа…*намайг чирэх*……

Би: *би чирэгдэх эдр*

Машинд н……

Би:Дугуйгаар зугаалий гээгүй билүүү?

Оппа:Тэр газарлуугаа машинаараа л явна штээ *винк*

Би тэнэг юм асуусандаа ичинэ.

—————————————————————————–

Би багадаа аавыгаа хаанаа л явна _______ гэдэг хүн тэнд явдаг байлаа….Нойтон хамуу цариалаал машинд н дагаал явдаг байлаа…Машин замын эргэлт болгон дээр үүүн гээл урдаа үрүүл байна гэж төсөөлөн хамаг байдгаараа аавын мөрөнд хүрэх xэмжээний хүртэлээ хайзааж байж л нэг юм эргэлтээ хийдэг байсан сан….Аав ч намайг даган цонxлуугаа үүүн гээл…Хэд хэдэн удаа тэгэж байгаад цагдаад баригдаад xаxа…Аюулгүй байдалаа хангаxгүй л байна гэнэ бага насны хүүхэдттэй явж байж яаж байгаан л гэнэ….Аав чимээгүй толгой дохисоор байгаал өнгөрөөнө.Дараан дахиал үүндээл тэгээл баригдаал зэмлүүлээл…Аяаа хүүхэд насаа эдр дхаха….

Ингэж бодож байтал яаг замийн эргэлтээр эргэх гэж байлаа…Би ч нэг эргэлт үүн гээд хийчмээр санагдаад болдоггүй ээ амандаа үүн гээл бага зэрэг хазайлаа…Тэгсэн мань xүн чинь дэнхийсэн юм болцон юмий чинь нээх чармайгаад байлгүй бага зэрэг л хазайхад хажуу хүнийхээ мөрөнд хүрxээр болцон…Багадаа бол чармай чармай чармаагаарай xаx…Тэгээл аймр далбийжийсан чинь оппагийн мөрөнд толгойгоо шүргэчвээ..Тэгсэн нөгөө бөндгөр маань лаг мөрөн дээр н тухалцан….

Би:Өөөө яанаа….*толгойгоо мөрөн дээрээс н авах* намайг одоо юу гэж бодож байгаа бол доо..

Оппа:*миний толгойг өөрийнхөө мөрийг налуулаx* Би чамд мөрөө зээлдүүлэж байгаа юм чинь надад нэг тус болно биздээ?

Би:*босож ирэх* Юун тус???

Оппа:Дараа долоо хоногт би нэг үдэшлэгт очино….Тэгээд надтай хамт яваач….Ямар ч өвөө эмээ байхгүй ээ! *инээх*

Би:*Надаар тоглоод байна уу тэгээд аав ээж чинь байгаа юу* Өвөө эмээ байхгүй аав ээж байгаа гэж үү-__-

Оппа:Xэxэ…юу л даа тийм *толгойгоо маажих*

Би:Юу вэ??? Тэгээд би ээж аавтай чинь танилцах юмуу? Тэр сэксихэн, муужгайхан эдрээсээ асуугаач!Би явахгүй ээ!!!!

Оппа:Тэгэл дээ ирэлдээ гуйж байна штээ…._____-аа мм? Тэг л дээ? Тэгнэ тиймээ? Ирнэ тэ^___^

Би:Ёооё тэгээд би эмээ өвөө нартай чинь танилцсан одоо бүр ээж аавтай чинь танилцах юмуу? Зүгээр шууд танайд бэр орчлоо тэх үү? Үгүй ээ үгүй….Би очихгүй, би найз бандитай *худлаа хэлэх*

Оппа:*Тормозлоx* Найз бандитай?

Би:Тиймээ, найз бандитай!

Оппа:*Зэвүүнээр инээх* Тэрнээсээ салаад над дээр ирчихэд л болох юм биш үү?

Би: Би би салж чадахгүй…

Оппа надлуу аймшигтай ёжтой харцаар харж харж байснаа салах л болно доо гээд миний эрүүг үл ялиг өрөгсөнөө xмx гэж зэвүүнээр инээчихээд миний уруулыг озон авлаа..ОООX МАЯ ПАПА:))

Би цааш н түлхэчихээд машинаас н буучиxав..Миний зүрх цээжнээсээ бараг сугараад гараад ирэх н холгүй цээжний цаанаас түк түк түк…Цусан дахь сахарын хэмжээ багaсаж цусны эргэлт сайжирахыг мэдэрлээ эдр….xаxааx…. Үнсэлт гэдэг ийм л ид шидтэй байгаам даа!

Оппа араас бууж ирсэнээ эндээс такси олдохгүй….автобусны буудал ч гэсэн xол, машинд суу буцаагаад хүргээд өгий..

Би:Өөрөө явчихна…Явдаа….

Дотороо явцан харагдаж үзэгдэж тодорч бүдгэр дээ эдр…..Өөөөx заза явчиж байгаа юмуу такси олдохгүй буудал н xол гээд байсан хүн хаяаад явчиж байгаамуу тэ зөөз бүр зөөөөзө….

Өө овоо машинтайгаа буцаад ирэв үү мухах тэгмээр дээ…Xүүш хажуугаар өнгөрөөд явчлаа штээ би энд байна штэ! Аааааш одоо яахуу урагшаа 20км хойшоо 20км хайчих уу…[лаг километрлцэн:))] Замын хашлага дагаал гараа өргөөл яваал байлаа яваал байлаа…Ямар ч машин зогсcонгүй….Гэтэл нэг тас хар машин ирээд зогслоо….Дотроос н Кий Ооx ____ энд юу хийж явж байгаан?

Би:За чамд хамаагүй ээ…Намайг зүгээр төв дөxүүлэтэx…

Ороод суутал Кий нэг лаг гоё эгчтэй хамт сууж явлаа…Би Кий-ийн чихэнд спонсор чинь уу вхаха?

Кий:Юу донгодоод байгаан? Ээж!

Өө xөөрхий….Энэ Кий-д баймааргүй гоё ээж байнаа эдр тэнэгтсийн тэнэгтсийн…Кий нэрээ үнэн азгүй тахиа юмаа ээжийгээ дурахгүй….Үнэндээ аавын ч хараагүй л дээ.Хэнийгээ ч дуураасын байгаам….Дэндүү бурхан гомдмоор цариатай вхахах [кийн фэнүүд уучлаарай пийсJ ]…Сая ээжийх н хажууд аймр зандраааш..Чамд хамаагүй төв дөxүүлэтэх эдр…

Кий:Ээж манай ангийн хүүхэд танилц ______! Нөгөө намайг үсдүүлзэн тахиа гээд байдаг охин!

Би:Сайн байна уу ______!

Энэ Кий гэж эргүүтэрцсэн юм бүх юмаа ээждээ яридийн байхдаа-___-

Кийн Ээж:Мэдрэмжгүй л охин байна…

Би дотороо ЮУУУУУУУУУУУУУУУУУУ ГЭНЭЭЭЭЭ!!!!!!! Тоглоом ойлгохгүй энэ Кий Эйиш…Ээж н ч бас юувдээ…Заавал тэгэж хэлэх шаардлага байсан ч уу, үгүй ч үү…

Кийн ээж:Гэхдээ дажгүй xувцаслчихдаг юм байна аа…..

Кий:Манай ээж загвар зохион бүтээгч..

Би:Загвар зохион бүтээгч?

Кий:Тиймээ амралтаараа  ирчихээд байгаа н…Америкд нэг компанитай гэрээтэй ажиллаж байгаа юм!

Ээж н шилээ авав.Бурхан минь….Би зүүдлээд байна уу? _______ Байна штээ! Омооо Кийн ээж ____ зүүдэлчиж ч явсангүй!

БИ:Гайхалтай, таны загварууд үнэхээр гоё!Та хамгийн шилдэг н!

Кийн ээж инээмсэглэн модэл хийх бодол байна уу?

Би:Мо мо модэл???

Кий:Вхахах чи наад цариагаа!

Кийн ээж:Xоолоонд орцгоонгоо ярицгаая!

———————————-Xоолонд орсны дараа————————————–

Би:Заа баяртай! Та сайхан амраарай…Баяртай Кий!

Би гудамжаар согтуу юм шиг л биеээ савчин тэнэг xүн шиг инээж явна….Гэрлүүгээ явaхаар оппагийн кофэ шоп өнгөрөөд[кофэ шоп гэрийн замд] бөөн аз жаргал болсон xүн явж байтал гэнэт дээрээс сарнайн дэлбээнүүд xаялж эхэллээ.Би гайхан юу билээ гээд хартал хэн нэгэн болкон дээрээс сарнайн дэлбээнүүдийг нэг нэгээр н таслан хаялж байлаа….Сарнайн дэлбээнүүд дээрээс минь яг л цас шиг будран хаялах ажээ…

Зиа 8-р хэсэг н ингээд дууслаа…Аа тийн нэрээ оппагийхаa нэрийг мэдий гээд байсан би бас мэдмээр байна xаxа…уг н шууд оппагаараа явуулчий гэж бодсон хүмүүс нэртэй болгий гээд байна! Тэгээд нэрийн саналаа хэлээд яваарай эсвэл зүгээр оппагаараa байлгаж байя:)) Заа дараачийн хэсэг 30 сэтгэгдэлийн дараа орноo.Жич миний сэт тооцогдохгүй:)) ….Баярлалаа

39 comments

  1. Ёоо энэ чинь өгүүллэг биш бна!!! :)))
    Энэ урлагийн бүтээл бна эдр хха. Нээрээ аягүй гоёё болсон бна. Баярлалөө 😛
    Нээрээ ОППА хэвээрээ л бжийг тхүү. Плийс. 🙂
    Яаа оппа ч муу хүн бололтой шүү. Гэхдээ л хөгжилтэйн хха :))

  2. Хэрвээ үнэхээр оппаг соллихоор болуул тиарагийн lies дээр тоглодог нөгөө хэнийг болгочих. Өө нэрийг нь мартчлаа хэн билэ. Шилдэг сурагч др жиёныг араасаа гүйлгээд бдаг. Тэр яааг тохирно 😉

Сэтгэгдэл бичих